ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM
Yaz tatilinin bitmesinin ardından güzel günlerden geriye sadece yapılan alişverişler kaldı. Bu sene eşimle beraber İtalya'ya gittik.Anlatılacak çok şey var İtalya ile ilgili ama şimdilik H&M 'den aldıklarımı anlatayım. Birçok kişi diyecek ki o mağazaya girip nasıl olurda o kadar güzel kıyafetler , çantalar ve ayakkabılar arasından makyaj malzemesi alabilirsin :) ama ne yapayım bir kere deneyip yorum yazmak istedim . Şimdi gelelim konumuza resimdeki bronzer ın fiyatı 4.95 Euro yani TL olarak 10TL civarında. Sürüldüğü zaman ışıl ışıl durmuyor daha sade bir bronzer. H&M Türkiye'ye geldiğinde kozmetik reyonunuda bu fiyatlarla getirirse güzel olur diye düşünüyorum :))







2 Responses
  1. Unknown Says:

    ben de şimdi girip fonunu değiştireyim diyordum bir de baktım eski hali geri dönmüş.


  2. evet döndü canım teşekkür ederim :)