ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM
Upuzun bir aradan sonra tekrar yazı yazmak güzel :) Ortadan kaybolmamın birçok nedeni vardı. En başında stres , tatil , fotoğraf kursu , kilo almam ve sağlık sorunları gibi nedenler vardı. Hepsini tek tek anlatacağım zaman içerisinde ama şimdilik beni şuan için en mutlu eden durumu paylaşmak istiyorum , diyetisyene başladım.
Tatildeydim ve sahilde cosmopolitan dergisini açmış okurken gözüme çarpan haber kilo vermekle alakalıydı tabi. Çünkü 1 aylık tatilimde tam olarak 8 kilo almıştım. Röportajdaki kişi 20 kilo vermiş ve sağlığına kavuşmuştu , içimden bir ses ara bari fiyat al dedi ve sonunda kendimi sağlıklı hayata adım atmış olarak buldum.
Şuanda iki haftamı tamamlamış bulunuyorum ve ilk hafta 1.8 kg ikinci haftada 1 kg verdim. Umarım böyle devam eder ve toplamda üzerimde taşıdığım 22 kilo fazlayı savurur atarım bana şans dileyin.
0 Responses