ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM

1) L'oreal Studio Line Fix&Shine Güçlü sabitleme : Bu spreyi çok beğendim çünkü saçlarım kısa ve ince telli olduğu için hemen bozuluyor. Bir o kadarda çok elektrikleniyor. Ama bu ürün sayesinde saçlarım ne şekil verirsem öylecene kalıyor. Çok sıkmış olsanız dahi sert ve yapış yapış olmuyor.
2) Aveeno Clear complexion Foaming Cleanser : Bu ürün köpük bir temizleyici. Benim cildim karma olduğu için makyajlı olan yüzümü önce yıkama jeli ile yıkayıp sonrasında bu tarz köpük temizleyiciler ile temizlemeyi tercih ediyorum. Ayrıca sabah kalktığımda da yüzümü köpük temizleyiciler ile yıkamayı tercih ediyorum. Bu ürünü ablam amerikadan getirmişti , kısa sürede bittiği için çok üzüldüm.
3)Urıage eau thermale roseliane : Dermokozmetik bir ürün olan bu temizleme sütü tam olarak hassas cilt tiplerine uygun. Yüzünüzde kılcal damarlarınız gözle görülüyorsa ve ne kullanırsanız kullanın alerji yapıyorsa bu ürün sizin için biçilmiş kaftan.
4) Nivea visage canlandırıcı temizleme jeli : Normal ve karma ciltler için olan bu temizleyici makyaj çıkarma konusunda başarılı.
5) Neutrogena göz makyajı temizleyici : Bu ürün hakkında bloglarda iyi kötü çok yazı yazıldı. M.A.C. ' in feline isimli kalemini başka bir temizleyici ile çıkarabilen varsa neolur söylesin. Yapı olarak yağlı bir ürün fakat çıkartamadığı göz makyajı yok. Yağlı olduğu için tekrardan farklı bir temizleyici ile kalan yağlı dokuyu yıkıyorum , böylece bende bir sorun teşkil etmedi. Kesinlikle tekrardan alacağım bir ürün.
6) Schwarzkopf Taft ultra güçlü dolgunlaştırıcı ekstra hacim : İsminden de anlaşılacağı gibi zayıf görünümlü saçlarınıza dolgun hacim vermek istiyorsanız kullanmanızı tavsiye ederim. Saçımı dalgalı yaptığımda kullanıyorum. Saçınıza uyguladığınızda yapısı orta sertlikte oluyor , verdiğiniz şekli muhafaza etmekte başarılı .
4 Responses
  1. Unknown Says:

    göz makyajı temizleyicisinden ben memnun kalmadım, eyeliner ve rimel kalıntısı bırakıyor.


  2. missred's diary ben yinede bu ürünü beğeniyorum bende yağlı kalıntı dışında birşey bırakmadı. Yada sanırım ben çok uğraşıyorum bu temizlik işleriyle sende haklı olabilirsin :)


  3. gizlimoda Says:

    missred's diary'e katılıyorum ,neutrogena ürünlerine bayılırım aslında ama bunu becerememişler.gerçekten yağlı kalıntı bırakıyor.Ben şu anda Diadermine hassas göz makyajı temizleyicisi kullanıyorum.Hem ucuz ,hem de lens kullananlar için de uygun bir ürün.Bİr güzel de çıkarıyor makyajı.Daha ne olsun canım:))


  4. bu ürünü henüz denemedim ama deneyeceğim gizlimoda