ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM
Nine west'in %70 'e varan indiriminden bende yararlandım. Sevgili Missred'sdiary ile 3 hafta önce bağdat caddesine gitmiştik. Şöyle güzelcene alışveriş yapalım diye caddenin en başından başladık gezinmeye. ilk turumuz Zara Mağazası ile başladı. Bayan bölümüne şöyle bir bakıp ateş pahası sezon ürünlerini görünce bari kızımız Begüm'e birşeyler bakalım deyip üst kata yöneldik. Minicik etekler, çiçekli elbiseler , rengarenk şalvarlar derken sonunda elimiz bomboş çıktık . Neden diye soracak olursanız malum kızımız kilolu bir bebek olacak ve bu yüzden Missred alırım elimde kalır giydiremem , doğsun istediğini al diyerek beni yapıştığım raflardan kopardı :) Bu arada bebekler için olan saç bantlarından Zara'da da bulamadık. Başka yerlerde gören duyan varsa duyurulur.

Daha sonra birkaç tane daha mağazaya bakınıp Nine West'e girdik. Missred'in hamilelikten dolayı ayakları çok şiş olduğu için ne kadar zorlasamda o hiçbirşey almamaya karar verdi. Ama tüm o kalabalığa inat orada gık demeden oturup sabırla benim 50 çift ayakkabı denememe tahammül etti. 50 Çift ayakkabıdan en son bu 3 tanesinde karar verdim bende.

İlk resimde ayakkabının rengi bronz bu nedenle hemen hemen her renkle kombine edilebiliyor. İş için de kullanabileceğim gibi günlük hayattada kullanacağım bir ayakkabı olacak bu ayakkabı. Ayağınıza giydiğinizde yokmuş gibi bir his veriyor , o kadar rahat yani. Her babet rahat olmuyor ya :)


Bordo olan babet in zımbaları bana çok cici geldi , bu renktede hiç ayakkabım yoktu iyi oldu.


Siyah için kadınların her zaman bahaneleri vardır nasılsa :) siyah , düz , resmi , şık , rahat , herşeyle uyumlu vs ...



0 Responses