ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM
Alınan hediyeleri değiştirmek pek adetim değildir genelde , üzerime oluyorsa problem yoktur benim için. Çünkü karşı taraf beğenerek ve beni düşünerek birşeyler almış diye düşünürüm hep. Zaten bana hediye alan tüm arkadaşlarım çok zevkli :) Geçenlerde doğum günümde gelen bir hediyeyi değiştirmek zorunda kaldım çünkü bedeni bana uymuyordu. Değiştirmek için mango ya girdiğimde ürünün eski sezon olduğu için farklı bedenlerininde kalmadığını öğrenince bu şirin çantayı aldım.




Bu tarzda çantaları çok kullanışlı buluyorum. Çünkü hemen hemen herşeyle rahatça kullanılabiliyor. Siyaha ve kahverengiye olan uyumu yüzündende tercih sebebimdi bu çanta. Sanırım önümüzdeki günlerde en çok bu çantayı kullanacağım :)

Fiyatı 47 TL
1 Response
  1. betyboop Says:

    cok guzelmıs gule gule kullan arkadasım