ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM
Bu fırçaları bir ay kadar önce çok sevdiğim blogger arkadaşım missredsdiary ile birlikte aldık. Tabi seçim aşamasında ben bayağı bir zorlandım çünkü elf'in fondöten fırçası bende olmasına rağmen daha geniş alanı olan bir fırça istiyordum. Sevgili missredsdiary ; ismini hatırlamadığım ama şuan kendisine dua ettiğim arkadaşın sitesinde bu fırçanın bayağı bir methini duymuştu. Blogger arkadaşların doğru yorumlarına dayanarak fırçaları aldım.

Bir pudra fırçasından ne beklersiniz sorusuna benim için tam anlamıyla karşılık veren bu fırça fiyat performans açısından oldukça başarılı. Bakmayın siz isminin pudra fırçası olduğuna o neler yapıyor neler :) fondöten sürebiliyorsunuz , allık uygulayabiliyorsunuz ve pudra sürebiliyorsunuz. Katı pudraları sürerken zorlanabilirsiniz. Yapısı yumuşacık yüzünüze tekrar tekrar süresiniz geliyor,bunun yanında kılları sentetik. Kendisi benim bu aralar favorilerim arasında yer alıyor.



gelelim fan brush'a . İnternet sitesinden bu fırçaya bakarken kesinlikle alınmalı deyip en çok merak ettiğim fırça buydu aslında. Ama fırçayı hiç doğru yerlerde kullanmadığımı düşünüyorum. Kullanan birileri varsa yorumlarından faydalanmak isterim açıkcası. Ben bu fırçanın bir benzerini (M.A.C.) Aşk'ı memnu dizisinde Nihal'in elinde allık sürerken seyretmiştim. Tabi bu alanda kullanmaya çalışınca başarılı olmadım ama sanırım yüz kontürlerini belirlemek için daha başarılı olabilir. O yüzden şimdilik sırasını bekliyor bu fırça :)

0 Responses